Lovebaby27 busu1 2 gündür yapıyorum koyulaşma olmadı bende reglmı bekliyorum hakkıma hayırlısı artık 🤲🏻
Siyahbeyaz_ Lovebaby27 kurudktan sonra kırmızı şeklinde kaldı kuzum. Kuruma olmadığıni biliyorum sadece hatalı olmasından korkuyorum
Lovebaby27 Siyahbeyaz_ inşallah hamilesindir canım anne olmak isteyen bütün anne adayların inşallah mucizesi gelir Amin 🤲🏻
rabiabass Siyahbeyaz_ prezervatif %97 koruma vermiyor mu nasıl oluyor korununca bende prezervatifle korunuyordumda 😂
Siyahbeyaz_ rabiabass kuzum sonradan takıyoduk affedersin. bilmiyorum belki öyle hamile kalmış olabilirim.😊
rabiabass Siyahbeyaz_ benimde pozitif bizde aynı şekilde yani bir de şaşırıyor😂😂 hayırlı olsun canım benim
Siyahbeyaz_ rabiabass hadi ya hayırlı olsun kuzum test mi ettin yoksa gecikme mi yasadin? İnşallah güzel haberler alırız♥️
Siyahbeyaz_ rabiabass kan takibi yap kuzum mutlaka. Benim kahverengi olmustu 3 gün boyunca leke tarzindaydi oğlumda
asenazeynep Siyahbeyaz_ canım var gibi gözüküyor bence iki güne ilk idrarla tekrarla, bir de 20 dakika biraz uzun bir süre sanırım🌸Ama inşallah vardır da gönlünce olur herrr şey☺️
asenazeynep Siyahbeyaz_ İnşallah alırsın canım benim, dualarım seninle sizinle oluyor herr zaman🌸💞Rabbim hayırlısını versin inşallah 🥹