Siyahbeyaz_ Lovebaby27 ben görüyorum kuzum çok dikkatli bakınca hafif kırmızılıkta var. Bence hamilesin kuzum♥️
Siyahbeyaz_ Lovebaby27 lekelenme yerleşme kanaması olabilir kuzum benm 3 gün sürmüştü az ve kahverengiyse korkma. Bende bugün test ettim hala aynı silik artimed marka moral sıfır 😐
Lovebaby27 Siyahbeyaz_ yok canım ben Regl oldum bu ayda olmadı benim tedaviye ara vericem biraz çok etkileniyorum , inşallah yalancı pozitif olmaz senin bebeğin vardır 🥹❤️
Siyahbeyaz_ Lovebaby27 hayırlı zamanda hayırlı evlatlarımız olsun kuzum üzülüp stres etme kendine. Güzel sonuclar alırız umarım♥️
Siyahbeyaz_ kizlar bı önceki testim yukarda. Simdiki yaptığım test artimed. Mide bulantım birkaç gündür hala devam ediyor ve kasıklarım da ağrı batmalar var. Koyulaşma aynı gibi geldi pazartesini gününü iple çekiyorum😐