Ben 15 haftadayım ama ilk iki gebeliğimde sadece bacağımda olmuştu. Bu gebeliğimde karnımda olmaya başladı. Çatlaktan ziyade ben o yırtılmada can acıyor ya onu hafifletmek ve cildim kuruduğu için bio oil aldım. Akşamdan akşama sürüyorum ve gerçekten rahatlattı beni. Ha çatlağa daha yeni başladığım için fayda etmedi ileride ne olur bilemem 🤭