ekncgdss ulkusblog olur bence önemli olan vücudu nemli tutmak ben etkiyi artırması için karıştırıyorum yoksa işin sonu yine genetiğe dayanıyor en pahalı ürünleri kullanıp yine de çatlayan arkadaşlarım oldu
Ipek0z ulkusblog ben göbeğim hafif çıkmaya başladığında başladım nemlendirici krem, biooil kantaron ne bulursam sürdüm hala da öyle devam ediyorum ilk bebeğimde de böyle yapmıştım hiç çatlamadım bunda da çatlamam inşallah
ulkusblog beautymom hadi ya :( bana kakao ve hindistan yağı önerildi. Aktara sorip birinden birini ülmüyı düşünüyorum bugün
beautymom ulkusblog burada kullananlar hiç faydası olmadığını söylüyor ama bilmiyorum cnm kullan bakalım Lierac kullananlar var