ulkusblog Kızlar kaçıncı aydan itibaren çatlak kremi kullanmayı öneriyorsunuz? Hangi ürünü tercih ediyorsunuz?
Bebivekedi ulkusblog en başından beri bebek yağı kullandım kremime damlattım duşta en son bebek yağı suyla durulandım 36. Haftadayım hala çatlağım yok en başından nemli tutmak önemli