Eymenveben mutlu bey evet aradığınızda döner yazdığınızda kısa zamanda cevap verir falan ama her şeye iyi iyi bir şey yok bir şey yok der benim kızımı 37.4 te aldı kilosu iyi küveze girmez zaten erken alalım dedi benim ilk gebeligimdi nerden bilebilirim kaşıntım vardı ama testler temiz geldi yani kolestaz kaçak falan yoktu yine de alalım ya bişi olmaz dedi bizde doktordan daha iyi bilmeyiz diyip aldırdık sonra küveze girdi hangi doktora anlattıysam nasıl 3700 bi bebek küveze girer diye sorguluyor ciğer geliştiriciyide ameliyata girerken yaptı tehlikeli mi iğneymiş aslında işe yaramıcaksa neden yaptı bilmiyorum en az 1-2 gün önceden yapılması gerekiyomuş ama o an gerekli gördü bizde bir şey diyemedik yani berbat bi süreçti benim için keşke her şeye iyi iyi demese şüphelense araştırsa insanları biraz bilgilendirse ama geçti gitti bidaha kapısından geçmem