yoncahan canımm pzt doğum yaptım çok güzel geçti ameliyat ekibi çok tatlıydı herkes güler yüzlü sevgi dolu karşılıyor ben paniklediğimde Dilek isminde bi hemşire vardı başımda sürekli bitanem bebeğim diye diye elimi hiç bırakmadan sakinleştirdi beni o olmasa napardım Bilmiyorum bebekle ilgilenen ebe de çok tatlıydı hemen geldi elimi tuttu sarıldı spinal yapılırken bir an bırakmadı çok şefkatliydi hepsi Nazmiye hanım zaten kusursuz uyuşma başladığı gibi geldi beş dakika içinde bebegimi çıkardım yanağıma koydular bol bol öptüm sonrası gaz problemi yaşadım Nazmiye hanım taburcu olduktan sonra bile bırakmadı ne zaman arasam yazsam hemen döndü en büyük şansımdı gerçekten ameliyat benim için zor geçti çok stres oldum korktum falan ama ekip mükemmeldi iyi ki burda olmuşum 9 da yatış oldu 12.30 ta ameliyathaneye alındım 13.30 kızım doğdu bende 30-40 dk sonra çıktım biraz müşhadede tutuyorlar normale dönünce tansiyon falan odanıza çıkıyorsunuz