mom28_ mesela ben hem taze hem 3. gün embriyosuyla ilk denemede hamile kaldım. Sizin bu yazdığınız gibi yorumlara çok denk gelip, moralimin çok bozulduğu anlarım da oldu.. Genelleme yapmışsınız zaten ama her ne olursa olsun kişinin rahim durumundan tutun embriyo kalitesine, kan değerlerine kadar her şey çok büyük etken.