Selenay147 Kızlar dun hısteroakopi oldum rahmım de sorun vardı doktor duzeldı suan mukemmel rahmım ama ıkı ay toparlanması lazım dedı ve estrofem verdı ıkı ay kullanıp tup bebege baslıcam sızce bu ay ıkı ay dıkkat etmem gereken bısey var mı
ghostty Selenay147 ben de rahim hazırlık zamanı 1 ay esrofem kullanmıştım. Sadece sağlıklı beslendim, spor yaptım. Ekstra başka bir şey yapmadım😊
Selenay147 ghostty tuttu mu oekı♥️ tup bebek ılacları kullanmadan once mı rahım hazırlıgı oldu yoksa yumurta toplanıncs mı
ghostty Selenay147 tuttu evet🥰 tüp bebek ilaçları kullanmadan önceydi. Bir ay estrofem kullandım yumurta senkronizasyonu için gibi bir şey demişti doktorum, bir ay da cyclo-progynova kullanmıştım. E2 seviyem biraz yükseldiği için. Sonra tüp bebeğe başladık taze transferle pozitifi gördük🤗
Qwert2211 ghostty kaçıncı gün test yaptınız . Benimde 3. Gün emriyosu 9. Günüm ama test yapmadım daha 3 gün sonra test günüm
damlaloglu Günlük en az 2-2.5 lt su tüketmeyi aksatma, sabah ve akşam yarım nar tüket veya nar suyu. İmkanın varsa avokado, çiğ fındık ve ceviz yani bana önerilenler özellikle bunlardı.
ghostty Qwert2211 doktorum kan testini 14. gün istedi. Öyle yaptım. Ben yarım doz ovitrelle vurulmuştum o yüzden biraz daha geç verdim. Vurulmayan arkadaşım 12. gün vermişti 3. gün. Bence az daha bekleyin. Zaten az kalmış teste sizin.
Qwert2211 ghostty Ewet az kaldı ama belirtim yok stres oldum . Sadece iki kere öksürürken aşırı ağrı gitmişti kasıklarıma oda 5. 6. Günlerde falandı. Lekelenme de yok ne olacak sonuç bilmiyorum 🤷🏻♀️
ghostty Qwert2211 herkeste belirti olmuyor inşallah siz de güzel haberler alırsınız. Ben 11. Ve 13. günlerde de idrar testi yapmıştım en son dayanamayıp🥲 İlaç iğne vs de kullanıyor musunuz siz de. 2. Hafta lekelenme istemiyoruz demişti doktorum. Bence olmaması daha iyidir. İlk hafta için olabilir demişti.
Qwert2211 ghostty yaa bunu bilmiyordum . Lekelenme hiç olmadı bende . İğne yok ama progrstan fitil estrofem ve Duphason kullanıyorum . Sizin 11 13. Günlerde nasıl çıkmıştı test
ghostty Qwert2211 ben şuna yordum. 2. hafta benim beklenen regl tarihim vardı. Onla mı alakalı dedim. Ama transferden hemen sonra ilk günler lekelenme olabilir demişti. 11 de çok silik çıktı. Akşam başka markayla yaptım koyulaştı. Ama ovitrelle etkisi olabilir diye 2 gün sonra daha yaptım yine koyulaştı. Ama ben yine umutlanmamak için kan testini bekledim. İnsan emin olamıyor🥲
Qwert2211 ghostty bende evde yapmak istemiyorum net değil çünkü malesef . Biraz daha sabredeceğim aşırı bi ümidim yok belirti olmadığı ıcın ama allahtan ümit kesilmez belki de benimledir
ghostty Qwert2211 zaten 9 bence erken. 14 gün olmasa ben de beklerdim hatta son ana kadar beklemek istemiştim. Yapmayın bence de çok az kalmış. İnşallah pozitifi görürsünüz🙏🏻