mom28_ 2 regl bekletiyorlar ya genelde ondan acaba kendi kafamda beklesem mi dedim. Doktorum taze transfer yapmıştı alalacele. Yine aynı olsun istemiyorum gerçekten psikolojik olarak yorgunum. Ylne bu bekleme işine girmek ümitlenmek ve yıkılmak gözümün önüne geliyor . Pozitif olacağını düşünemiyorum artık tüp bebek bile tutmadı kafasına girdim çıkamıyorum ordan