Edanr ben iki isim konulduğunda kesinlikle iki ismi ile hitap edilmesi taraftarıyım canım eşim iki isimli ben dahi tek ismi ile hitap ediyorum çünkü herkes öyle diyor ama ben çocuğuma şimdiden Zeynep Meva diyorum tek ismi kullananlara da hayır Zeynep Meva diye uyarıyorum. Ben üç isim koyamam canım eşimi de ikna ederim ama şuan değil önce ona tamam diyeceksin sonra yavaş yavaş mantıklı nedenleri sunacaksın eğer direk hayır dersem direk Meryem koyar çoçuğun adını sonra bende dava aç isim değişikliği yap falan uğraşamam valla 😄 bizim ki asker o yüzden suyuna ve huyuna giderek dediğimi yaptırıyorum