Edanr Sadece doruk koy bence tek bi tarafa ayip olmasin en azindan.Dorugun yanina ikisinden birini koysan digeri uzulur kirilir.Kimlikte tek isim olsun ama kulagina okuturken uc isimi de okut.Yoksa kimlikte 3 isim ilerde zor olur onun icin brezilyali futbolcu ismi gibi.Dalga gecerler cocukla.