Edanr merhaba, özel bir okulda çalışıyorum. 3 isimli 2 öğrencimiz vardı. Hatta veliye sordum neden bu kadar çok isim diye🙂 onu bunu kırmayalım derken çocuğun ismi böyle oldu demişti. Unutmayın ki soyadı da olacak bu çocuğun. Siz üç isim koyduğunuzda ileride çocuğunuz sadece birini seçip onu kullanacak. Bu ismimi sevmiyorum dediğinde de tüm arkadaşları acımasızca o sevmediği ismini kullanacak.. bir de işin sınav boyutu var. Malesef ki optik okuyucuya tüm ismini ve soyismini sığdırması imkansız 😊