Minamom_ sepselin ben hiç sağlık ocağına gitmedim benim ayrı gittiğim bi kadın doğumcum var planlama yaptığımız ona gidiyorum o fitil verdi
xyzxyz sepselin yani en büyük sebebi emrio kaynaklı. Fakat tutunma ile ilgili de bazen kimyasal olabiliyor. O yüzden riskleri sıfıra indirmek gerekiyor. Yine sağlıksız olsa bile en azından gerekli herşeyi yaptım diyebilirsin.
ymk2006 Minamom_ ben de geçen ay kimyasal gebelik geçirdim az önce test yaptım silik çıktı hamilemiyim emin olamıyorum geçen ay hevesim kaçtığı için hemen kan da vermek istemiyorum
ymk2006 Minamom_ inşallah canım çok ümitlenmek istemiyorum eşime bile söylemedim birkaç gün sonra kan vereyim umarım bu sefer sağlıklı ilerler🥺 tesekkur ederim.bu arada cevap verdigin için 😊
sepselin ymk2006 ay resmen aynı şeyleri yaşıyoruz ya ben de eşime daha söylemedim. İnşallah hayırlısıyla sağlıklı ilerler hepimizin
ymk2006 sepselin sepselin inşallah canım ben hala inanamıyorum rabbim hepimize sağlıkla sıhhatle bebislerimize kavuşmayı nasip etsin😊🤲
Meliss- ymk2006 inşallah sağlıkla ilerlesinnnn🥹🥹♥️ benimde gecikmenin 2.günü ama hafif kasık ağrım olduğu icin regl olacağım gibi hissediyorum henüz test yapmadım :( sizde ne gibi belirtileriniz vardı
ymk2006 Minamom_ 😅😅 gerçekten nasıl denk geldik umarım hepimizin sağlıklı bir şekilde ilerler gebeliği burdan bilgi paylaşımı yaparız doğuma kadar 😊
ymk2006 Meliss- Meliss- İnşallah canım. Hiçbir belirtim yok sürekli belirti olacak mı diye bekledim yok kimyasal gebelikte göğüs hassasiyeti olmuştu şuan o da yok sadece çok üşüyorum 🤔
Meliss- ymk2006 bende de hiçbir belirti olmadığı için şüpheleniyorum 🥹ay inşallah bende güzel haberler alırımmm teşekkür ederimm canım♥️
sepselin ymk2006 benim de geçen ay meme hassasiyeti vardı bu aykinde nerdeyse bat zamanı oluştu her dönemde farklı oluyor galiba vücudun tepkisi