samaa_ ay kuuzm bide nasıl destek oluyorsun çok teşekkür ederim 🥹♥️dün ilk kez en yakın aekdasıma testlerimi attım işte bütün süreçlerimi biliyor kendide hamile doğuma az kaldı ikimizde ben kaybetmesem aynı dönemde doğum yapmış olacaktık geçen ay kimyasalıda biliyor kan verme hemen pozitif diye sevinme belki yine kimyasaldır dedi şok oldum en yakın arkadaşım diye ona söyledim bana bu skeılde demesi ne bilim çok şaşırdım testleri atıyorum bana diyo ki predictor yap falan inanmıyor dedim 20 ye yakın test yaptım bir sürü farklı markada vardı olsun sen tekrar test yapma kan verme düşünme bi emin olalım regli bekleyelim 🤦🏼♀️ o kadar enerjimi düşürdü ki eşimde tam tersi oldu Bu sefer bak junior geliyor diyo kursağımda kaldı yani