csadioglu içini ferah tut banada aynı şeyleri söylediler enfeksiyondan bebeğin sakat olacağından katından sıvı alınacağına kadar söylediler korkuttular ve hiç birini tınlamadım düşecekse de Rabbimden hiç değilse ben müdale etmiyorum onun için doktorların deney masalarına yatmıyorum herşeyi bilen Rabbim yatıp kalkıp dua ediyoruz sağlıkla kucağımıza alalım diye benimde kızım olacak nasip olursa şuan 19 haftadayız kendinizi kasmayın sitrese sokmayın bebekte etkilenmesin yemeğine içme bize dikkat edin çevrenizde ağzı dualı insanlardan dua isteyin Rabbim kolaylaştırsın doktorlara güvenmek bu süreçte çok zor ben hastaneye bile gitmiyorum ayda bir oda ultrasonda bakılıp gelişimine baktırıyorum gerisi takdiri ilahi sadaka verin bebeğinizin adına Rabbim sağlıkla sıhhatle almayı nasip etsin her bir sıkıntılı birşey duyduğunuzda sadaka verin başının gözünün güzel bedeninin sağlıklı sıhhatli doğması için sizde üzmeyin kendinizi