csadioglu valla bu aralar inandirabildiklerine bebekte sorun var şu var bu var deyip amniyosentez yaptırıp veya erken doğum yaptırıp bebeğin de annenin de hayatını riske atıyorlar. Sağlık sektörü artık çok farklı çalışıyor gerçekten. Benden de düzenli şeker takibi istemeden şeker yukleme testi yaptırmadan ilçe sağlığa yüksek riskli gebe olrak bildirmisler. İlçe sağlık beni aradı sizde gebelik şekeri varmış dedi. Yüksek riskli gebelik tanısı almışsınız dedi. Üstelik kız bebeğe hamileyim asla tatlı yiyemiyorum şekerim hep çok düşüktür 🤣 tutturabildiklerine işte 34 36 lara geldiğimde gebelik şekerinden dolayi doğumu baslatmamiz lazım dicekler ve doğum sonrası bebeği kuveze alıp devletten ücret alacaklar. Tek düzen bu 🤣 gönlünüzü ferah tutun. Ha kuvez sonrası bebeğimi sağ salim teslim alıp evime gidebilir miyim orası şüpheli. Malum yeni doğan çetesi olayları yani…