mom_51 Elfidanur bazı özel hastanelerde normal yıkama yapmıyorlar kuzum. Sadece vücut ısısı yükselsin diye ılık suyun altına sokup çıkarıyorlar. Ben ilk özelde yaptım o kızımda öyle yapmışlardı ☺️
cakirbebek merlinisko valla hemşireye verilecek olan sadece alt üst takım Şapka Eldiven çorap zıbın 1 bez battaniye bu kadar 😀
mom_51 Çiçeğim benim ebem doğumdan 1 hafta önce konulacaklar listesi yapıp verdi bana. İçeriğinde çıt çıtlı asla koyma çapraz atlet al diye not düşmüş. Bende atlet ve alt üst takım aldım 1 tane çorap 1 tane bez ve 1 tane orta kalınlıkta battaniye tarzı kundak koymuştum. Odaya çıkınca kalın battaniyeye sardık hemen
merlinisko mom_51 Teşekkürler bitanemm çapraz atlet bende de var ama neden çıtçıtlı istememiş acabaa o daha pratik aslında
geleneksel1annem merlinisko 1 ay önce doğum yaptım. Zıbın, alt üst takım, şapka, eldiven, penye battaniye, 1 adet bez bunları kullanfılar ıslak mendil ve alt açmayı geri verdiler gerek yok diye
teacherlife merlinisko 13 gün önce doğum yaptım inanın ıslak mendil pişik kremi kullanılmıyor zaten doğduktan sonra yeşil örtüyle siliyolar bebeği fazla fazla kıyafet koymaya gerek yok ama yanınıza yedek olsrak alabilirsiniz odaya geçince siz değiştirmek isterseniz ya da ertesi gün için yedek kıyafet alabilirsiniz ama hemşireye fazla kıyafet vermeyin benim koyduklarım: kısa kollu iç zıbın patikli alt uzun kollu üst çorap eldiven şapka 2 tane bez 1 tane penye battaniye bunlar yeterli oluyor zaten hemen giydirip size veriyolar bebeği, sağlıkla alın kucağınıza🙏🏼
greybrde merlinisko açma sapan dolduruyorlar 1 adet bez 1 adet iç zıbın 1adet çorap 1 adet alt üst takımve şapkası 1 adet penye battaniye Kimisi alt açma örtüsü koyuyor gerek yok çünkü hastaneler zaten tıpla rütün kontrolda sedyeye serdikleri kullan at örtüden serip bebeğin üzerini giydiriyor ıslak mendile de gerek yok pamuk ile temizleyip veriyorlar bebeği zaten doğar doğmaz bebek pişecek değil pişik kremide gereksiz kimiside koş bebeğine hemşire için müslin battaniye veriyor suyun içinden çıkıyor çocuk vede tenleri çok ine haliyle üşüyorlar çift kat penye en mantıklısı
merlinisko greybrde alt açma örtüsü ne saçma şey ya orda serilecek şey mi yok Bende hastane çıkışının battaniyesi var penyemsi biraz ince ama zaten kendi çantama kalın battaniye de koycam malum kış bebeği olcaklar Sen hamile misin doğurdun mu kuzum
merlinisko mom_51 o atletimsi şey için yutupta çok saçma hiç kullanmadık demişler hep açılıyormuş ama ben de koyucam valla gaza getirdin beni 😂
mom_51 merlinisko benim üç çocuğum var üçünde de göbek düşene kadar onu kullandım kuzum. Genelde 1 hafta içinde düştü göbekleri
prensesannesi246 merlinisko kızımda sadece alt üst takım atlet bez şapka çorap ve kundak koymuştum ☺️
Beyzanur12 Ben de bir şey soracağım ya şimdi ben de isimli özel kıyafet yaptırdım. İlk onu mu versem hemşireye yoksa sonradan kendim mi değişsem siz nasıl yapacaksınız ?
merlinisko Beyzanur12 ben de trendyoldan isimli yaptırdım canım onu koydum ve 2 adet bez koydum üzerine de hemşireye verilecek yazdım evdekileri de bilgilendirdim Odaya geldikten sonra belki üstünü değiştiririm çünkü kimisi değiştirin o doğum kiri oluyor diyor kimisi de o kese sıvısının falan bebeğin derisini beslediğini söylüyor Yanıma yine de 2 takım alırım ekstra olarak sen de al bence
mimaa Beyzanur12 Ben isimli olanı ertesi gün fotoğraf çekilirken giydircem kirlenir diye riske atmak istemiyorum
Brknfun merlinisko doğum yapacağım hastaneyi gidip gördüm odaları doğumhaneyi vs . Orda hemşire bulup sordum ne istersiniz diye. Bir çift alt üst takım, zıbın , çorap eldiven şapka , ve bir adet bez yeterli ıslak mendil falan koymayın dedi