merlinisko alt üst takım zıbın, 5li hastane çıkışı, içine çorap ayrıxa koydum. Kundak için müslin ve nohut battaniye koydum. 2tane bez. 1yeterli ama bazı bebekler çiş kaka hemen yapabiliyor ondan dolayı 2koydum. Baika bişeye gerek yok. Zaten yanınıza geliyor lazım olanlar sizde olacak