5 yaşında kızım var pandemide doğmuştu onda yaptığım gibi hazırladım.Öncelikle kloraplastın çıtçıtlı poşetlerinden aldım,içine hastane cıkış setindekilerden 1 altüst takım,eldiven,1 çorap, 1 iç zıbın,alttan çıtçıtlı badisi,1 penye battaniye,1 bebek bezi koydum.poşetin üstünde yazı yazma yeri var tektek yazdım içinde ne olduğunu hemşireye verilecek diyede not düştüm.bu şekilde takım olarak 4 takım hazırladım diğerlerine hemsireye yazmadım cünkü hastanede kullanmak için refakatçime kolaylık olsun diye ayrı ayrı hazırladım.Bavul içi hurçlarıb içine koydum.kendi pijamalarımıda başka hurca koydum bez alt açma müslin,penye battaniye vs ilace edip bavulu hazırladım bu şekilde