Deletedmom_297 ya çok sevindim ☺️ içime çok sindi benimde…
İlk çocuğum da kız adı Aysima 🥰
İkinci kız olacağını öğrenince önce Yağmur dedik eşimle. Sonra Parla Mira dedik. Derin ve Nehir de çok hoşumuza gitmişti. En sonunda Afra da karar kıldık. Hepsi çok kibar geliyor bana.
Allah sağlıkla almayı nasip etsin yavrularımızı kucağımıza.
Oğlum olsaydı da adını Ali Bora düşünüyorduk. Belki annelere fikir olur diye hepsini paylaşmak istedim.