Deletedmom_297 Gullu1094 çok güzel canım benimde dayımın oğlu oğluna koydu yiğit efe çok güzel kibar bir isim ❤️
mlsdd Gullu1094 eğer erkek olsaydı bizim de ismimiz bu olacaktı, çok asil ve dik duruşlu geliyor bana bu isim. Sizin de bebişiniz adıyla yaşasın inşallah, sağlıkşa dünyaya gelsin 🍀 Kız bebek isim önerilerine açığıızzz
Otuzarti3 Deletedmom_297 Ben kızımı Meryem gibi Allah’a adadım ☺️ Adı Meryem 🩷 olacak Allah’ın izniyle
newmom_____ Otuzarti3 Ben de hamile kalana kadar hep öyle dedim sana adadım senin uğruna yetiştireceğim diye kız olursa Meryem Azra koyacağım inşallah ☺️🤲
Deletedmom_297 BeyzaXx AFRA o kadar hoş kibar bir isimki benim akrabamın kızının adı kızda 20 yalında çok naif ve kibar sağlıcakla gelsin ❤️
Havin49_ Deletedmom_297 yağız yaman Burak buğra Kerem kağan Poyraz rüzgar İkizlerime koymak istediğim isimlerden İlk oğlumun adı da Yusuf kayra Kızım olsaydı 🌿 İkra Sare Sahra Melisa bunlardan birini koyardım
Deletedmom_297 Havin49_ sağlıcakla gelsinler canım bende ikiz olmasını çok istemiştim nasip tekilmiş ❤️💕 isimlerde Burak&Buğra çok hoşuma hitti klasik ve asil bende ikiz olsa ÇAĞRIÇAĞAN. düşünmüştüm
bebitoommmm Havin49_ bugra bende düşünüyorum ama anlamı şaşırtıyor beni bide bartu nasıl kızlar sizce daha cinsiyet belli değil ama çevrem erkek diyor 😃
Yaseminclmekci Oğlumun adi Barkın Cınar kızım olacak çok değişik isim tartışmalarından sonra Lara koymaya karar verdik ama tek isim mi olcak yanına bir isim daha eklermiyiz bilemiyoru
Deletedmom_297 Yaseminclmekci ley çok güzel ili isim genelde teki kullanıyor tercih meselesi tabş leyla çok hoş kibar naif
Merve_3300 Deletedmom_297 eşim ille göktuğ diyor. Ben tam isim bulamadım Aybars diye düşünüyorum. Ama içime sinmedende sen karışma diyemiyorum
Merve_3300 Deletedmom_297 Biz 3 . 4 yıl önce 2 oğlumuz olursa birj göktuğ olsun demiştik. Benim oğlanın adı Atilla oda yıllardır hazırdı. Ama o kdr çok göktuğ koyuyorlarki insan bi duraksiyor
Havin49_ Deletedmom_297 bende buğra Burak istiyorum eşim istemiyor senin beğendiğin isimler de çok güzel inşallah sana da nasip olur
Deletedmom_297 gunes866_ Pars benimde listemde vardı çokta beğeniyordum ama kötü yorum aldım o yüzden vazgeçtim aslında çok takmam ama yorum babamdan gelince ses edemedim 🙈❤️