suragungor Deletedmom_297 25. Haftadayim erkek bebek bekliyorum bende hala karar veremedim esim bertuğ olsun istiyor en son tamam dicem galiba 😂
ekncgdss suragungor Bertuğ ismini ben de çok beğeniyordum eşim beğenmedi😮💨 erkek olursa Uraz veya Dağhan olacak🥰
supermooomy Erkek bekliyoruz isim bulamadık ama kız olarak Zeynep Defne İpek Bade bu isimleri görüyorum ve beğeniyorum
Havin49_ Deletedmom_297 bende buğra Burak istiyorum eşim istemiyor senin beğendiğin isimler de çok güzel inşallah sana da nasip olur
Deletedmom_297 Havin49_ eşler karışmasa çok güzel olacakta ❤️❤️ buğra bende düşündüm ama akrabada var öyle oluncada koymak olmuyor ❤️😂
semiii Deletedmom_297 Erkek olarak 🩵 Talha Hasan Kız olursa 🩷 Yüsra Nesibe Neriman Ben bilindik isimlerin konulmasından yanayım.
newmom_____ Otuzarti3 Ben de hamile kalana kadar hep öyle dedim sana adadım senin uğruna yetiştireceğim diye kız olursa Meryem Azra koyacağım inşallah ☺️🤲
Havin49_ Deletedmom_297 valla ben beğendim mi çok birinci derece akraba olmadı mı koyarım veya samimiyetim yoksa halamın oğlu Yusuf ayda yılda bir belki görmüyorum eşimde Yusuf ismini çok istiyordu oğluma koyduk bence ortak karar alınmalı aşkım ya 😆😆