Offf geçmiş olsun benimde var bayadır tutmuyordu,bebek büyüdükçe son 1 haftadır arada tutuyor.Özellikle geceleri sabaha kadar uyuyamıyorum,nefesim kesilip oksijensiz kalacskmışımda kimse farketmeyecekmiş gibi hissediyorum.Son 5 hafta kaldı ama nasıl geçecek bilmiyorum :( cigerime baskı yaptıkca daha cok panik oluyorum bebeğin hareketleri bile tetikliyor beni onun kayma hissi gibi hareketi olsun tekmeleri olsun sanki bişey olacakmış gibi hissetmesem daha iyi diyorum sonra kızıyorum kötü birisi miyim diye.