vanilya_kokusu_ öncelikle yazdığınız yazının birebir aynısını yaşadığımı söyleyeyim hatta size şunu söyleyeyim naöaz lışmak dua okumak gibi ibadetlerimi yapmıyorum yani bilerek değil ama yaptığımda bu korku aklıma geldiği için yapamıyorum ve 1 aydır resmen ağlama krizi gibi geçiriyordum ilk başta kimseye söylemedim sonradan sadece baş gerçekten iyi gelecek insanlarla paylaştım bu durumu eşim ve ablamla ağlama krizi geldiğinde bu düşünceyle otudum ağladım ama beyin algılayan ve gerçekten söz geçen bir organizma bundan sebep ağladım ama ağlarken hep ben sağlıklıyım allahım sen gönlümü ferahlat bana yardım et diye sesli sesli konuştum kendimle belki komik gelir ama boyama yapmak iyi geliyor ağlarken aldım elime oğlumun boyama kitabını boyama yaptım sonra kendime iyi gelen videolar buldum Fırat sobutay İbrahim selim podcast leri vs ve en önemlisi Beyhan budak ve izzet güllü diye psikologlar var youtube da onları dinledim ve gerçekten rahatladım şuan evet aklımda dönüyor dediğiniz gibi korku düşünce ama en baştaki gibi değilim en azından düşüncelerimi tolere edebilir ve kontrol altına alabilir durumdayım bebeğim için kıyafet bakıyorum temizlik yapıyorum ama o an en kötü kalkıp kahve yapıp güzel birşeyler izliyorum ha en başlarda ben eşim ya izlerken odayı terk ediyordum izlediğim ya leri bıraktım netfilix bıraktım o tarz sahnelerle karşılaşırım diye . Psikoloğa gittiğiniz de size sadece bunlar olağan şeyler sadece kedinizi o anda o düşünceden çıkarın deyip gönderecek . Bakın hala aynıyım biraz daha iyi olmakla beraber hatta akşam bir arkadaşımla konuştum o da aynıydm dedi çünkü geride doğuma giderken 1 evladım daha bardı ama hep güzel düşünmeye çalıştım dedi doğumdan sonra geçecek 💕 ve size küçük bir tavsiye neyim çok akıllı bir sistem neyi düşünmüyorum düşünmek istemiyorum derseniz aslında ona daha çok odaklanıyorsunuz yok sayın o düşünceyi bir ortamda öyle bir konu açıldı ve bu sizi rahatsız edecek biliyorsunuz söyleyin konuyu kapatın diye veya ortamdan çıkın örneğin benim Instagram da önüme ölüm mezar vs işte o tarz paylaşımlar geldiğinde bile bu artıyordu tetikliyordu daha çok beni onu görmek o postlara hep göneri beni rahatsız ediyor diye bildirim yaptım artık hiç gelmiyor düşünün ya sosyal medya kullanmayı bırakmıştm ben bir süre önüme bişey çıkmasın diye farkındayım çok uzattım lafı ama kısacası kendinize eziyet etmeyin bu bir süreç ve geçecek sadece hormonel olarak herşeyi 3 4 kat fazla yaşıyorsunuz her insan aynı duyguşara aynı tepkileri vermez ve ben doktoruma bu durumdan bahsettiğimde şuan çok normal bir süreçten geçtiğimi vitamin mineral eksikliklerinin de ruhsal olarak etkilediğini bundan dolayı aksatmamam gerektiğini söyledi ☺️