Lohusalık sürecinde yaşadım ve baya uzun sürdü 1 yıla kadar. önceden çok onemsemedigim bir durumdu ama gercekten yaşayan bilir bu aralar sık sık yaşanan depremler yüzünden yine başladı malesef. Şöyle ki bana iyi gelen şeyler kesinlikle olabildiğince sosyalleşmek size iyi gelen güldüren insanlarla bir arada olmak. Bir arkadaş yazmış yukarıda komedi filmleri de kafayı dağıtmak için birebir. Yürüyüş yapın kitap okuyun hergun böyle kendinize ayırdığınız rutinleriniz olsun çünkü insan yalnız kalıp düşündükçe kafasındaki herşey buyuyo malesef. Youtubede telkin videoları var onlar da iyi gelebilir