vanilya_kokusu_ gerçekten dayanamayacak gibiyseniz bir psikoloğa görünün benim 2 dusugum var bundan önce, doktorum vücudun psikolojin ve bagirsaginla ilgilenmekten bebeği 2. Plana bırakmış olabilir demişti. Hamileyken de kullanabileceğin antidepresanlar var bana psikoloğum ilaci bırakacağız sabredebildigin kadar sabret dedi. Çok iyi gidiyordum 2 gün önce kaynanam ile bir tartışma oldu 2 gündür biraz kötüyüm ama kendimle konuşup çözmeye çalışıyorum. Çözülmeyecek gibi olursa takip eden psikologuma gidicem yani bazen anne de önemli anne kötü olursa bebek nasıl iyi olsun. Biraz ortamınızla ilgilenin ne biliyim AA kirlentin deseni nasılmış öyle diyip inceleyin benim bir kedim var rahatsız olduğum esnada onu oksuyorum o da anlıyor sanki dibimden ayrılmıyor ne biliyim oyun oynuyor benimle yaliyor beni sanki o an kendi derdimi unutuyorum. Doktorum panik esnasında etrafınızda olan eşyaları sayın detaylarını söyleyin beyniniz ana odaklanır geçer demişti ben Allah affetsin kuran açınca cinnet geçirecek gibi daha kötü oluyordum çünkü anlamadığınız bir dil sizi daha çok kaygilandiriyor bunu anlatamiyordum kimseye Müslüman değilmişim gibi muameleye maruz kalıyordum ne bileyim saksıda bir çiçek alın onun dallarını çiçeklerini inceleyin. Ana odaklanın her zaman biraz daha telkin edici şeyler bunlar