Bende regl düzensizliği vardı doktor hem onun için hemde gebeliğe hazırlık açısından rahmi hazırlaması için vermişti. 2 ay kullandım. Regl bitiminden 15 gün sayıyordum 10 gün kullanıp bırakıyordum. Ekim de bıraktım. Şimdi hamileyim. Cuma günü beta 13.38 di pazar 34.78 olmuş yarın da ölçtürcem