Esma006 o ilaç aslında rahmin düzene girmesi gebeliğe hazırlık yapması ve regl düzenleyici olarak kullanılıyor. Yumurtlama her ay farklı zamanlarda olabiliyor ama benimki tam yumurtlama tarihlerime geliyordu. İlaç yumurtlamayı bastırıyor ve regl düzenini sağlıyordu ilacı bıraktım diğer ay gebelik başladı zaten