visn selam canım 17+6 bugün. Geçen hafta ultrasonda erkek gördü doktorumuz %95 erkek dedi. 4lü tarama yapmıştık sonuçları pek iyi gelmedi down sendromu riski 106/1 yani yüksek riskli çıktı. Nıpt için kan verdim ben de şimdi yüreğim ağzımda onun sonuçlarını bekliyorum. Rabbim sağlık sıhhat versin tüm evlatlarımıza inşallah 🙏 en merak ettiğim şey cinsiyetti şu an hiçbir anlam ifade etmiyor 😢