Kubar visn malesef daha öğrenemedim🥲🥲dün hareketini hissettim çok mutlu oldum cinsiyetini çççok merak ediyorum🥺🥲sen öğrendin mi
mlkunal visn merhaba benimde nisan sonu Mayıs başı daha öğrenmedim 13+2 de gittim ama burda taaa 17. Haftada söylüyorlar
visn merve__12 yaa ne güzel sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah rabbim bende kız istiyorum tabi hayırlısı ne olursa olsun da bir oğlum var bide kızım olsun isterim🤍🌸
fgormez Bizimde 16 nisan ama nisan başı gibi sezaryene gün verilir diye tahmin ediyorum 17+2 olduk 16.haftada cinsiyeti netleşti erkek bebiş
mom_51 14+3 haftalık gebeyim 13+2 de özeldeki doktorum %85 erkek dedi dün sancım vardı başka bir özele gittim oradaki doktorumda %99 erkek dedi. Şahsen bende erkek hissediyorum. Ayın 18 inde devlette sıram var bakalım o ne diyecek 🤭🤭
seher_3590 visn 14.haftada kıza benziyor dedi sadece ama kesin değil 10 gün sonra kontrolüm var öğrenirim insallah🥰🫠