visn atesvesu Allah gönlünüze göre versin buda oğlan olsun inşallah kızlar varmış tabiki sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim öncelikle kız erkek farketmez ama insan ikisininde tatmak istiyor
atesvesu visn tabi isterim bir tane de oğlum olsun her anne ister kızı olan erkek , erkek olan kız ister bakalım özelde ki doktor ne diyecek ☺️
Herhangibibiri fgormez anladım çok teşekkür ediyorum evet doktor çok iyi yeni taşındım acilden gitmiştim ona denk geldim ama bir ay sonra tekrar taşınacağım başka bir şehire yine farklı bir doktor bulmak zorundayım rabbim iyilerle karşılaştırsın
deryaozturkk mimarhanim44 benimde 12 haftamda gittim kız olabilir dedi inşallah yanılmıyordur kız istiyorum 😔🫠🫠
aprilbaby visn merhaba 14.haftada %90 kız demişti bu hafta kontrolüm var bakalım kesinleşir sanırım 18+1 bugün 😍
aprilbaby dorikus merhaba multivitamin olarak ne verdi ben magnezyum ve demir ilacı kullanıyorum onda d vitamini de varmış birde coraspirini niçin verdi acaba
nadide8164 visn magnezyumdan mış canım ama çeşitleri var kemik ağrısı ise başka magnezyum kas ağrısı ise başka bir magnezyum veriyorlar
betulco Selam anneler 20+3ten Kıyafet alışverişini nasıl yapacaksınız adet vs Bizde daha öğrenemedik cinsiyeti 21+5te detaylıda öğrenicez Nisanın ikinci haftası da muhtemel doğum gürünüyor sağlıkla sıhhatle alalım kucağımıza