EsoMom_ ABusraaaa posttta anlayamadınız galiba benim eşim karşı ben değilim ve baya tepkili saglıkocaklarına o yüzden bu postu açtım zaten vermek zorunda mıyız değil miyiz bunu öğrenmek için
ABusraaaa EsoMom_ anlayamadigim birşey yok esininde neyden karşı olduğunu ben bilecek değilim sen biliyorsundur sebebini sende gayet mantıklı bulmuşsun ki gelip soruyorsun burda
EsoMom_ Cinarsaitinannesi araya doktoru sokucam o zaman elimle konusturucam anca onu dinler bi şekilde verilmesi gerekiyor o zaman :)
EsoMom_ ayseveysel ay çok kötü metabolizma şeker hastası oluyorlar bazıları benim kuzeninin oğlu metabolizma hastalığı var ismi bi acayıp doğuştan diyabet şekerli şeyler herseyi özel princi falan ayrı pasta şu bu yasak şekeri yükseliyor hemen her ay kan veriyorlar Cerrahpaşa da var Alllahran bölümü çok bi hastalık testlerinin temiz çıkmasına sevindim Alllah korusun yavrularımızı
Srfblt EsoMom_ aynen benim kızım bir hafta küvezde kaldı o yüzden sağlık ocağının çağırdığı zamanda gidemedim, hastanede ikincisi alındı ben çıkana kadar, sağlık ocağına gerek kalmadı
EsoMom_ suumeyyeisler hastanede vericez ama çevreden duydukları sanırım neler duyduysa on yargılı dağlık ocağı o yüzden oraya bişey yaptırmak istemiyor öncesinde de kaybımız olduğu için bu bebek daha farklı onun için ondan korkuyor herhalde yanlış bişey yaparlar diye sanırım
Bumah EsoMom_ hastanede verdim ilk 4 gün içinde sağlık ocağının verdim sizi sağlık ıcagı takip edicem bence vermelisiniz
Bumah EsoMom_ evet ondan belli oluyo bence sağlık ocağındaki daha önemli canısı benim eşimde aşılara karşıydı bebek 1 aylık aşıdı var sanıyodum aldım gittim bebeği sesini kesti oturdu yerinde ben aşıları yaptırcam oda şimdi baktı ki kararlıyım aşıları yaptırmayı sanki baştan beri istiyomuş gibi davranmaya başladı😀
erikarpuz EsoMom_ biz 2. topuk kanını doğum yaptığım hastaneye kontrole gittiğimizde 5. günde verdik sağlık ocağına vermedik hastanenize sorun onlar alıyor olabilirler
Ceku256 EsoMom_ ikinci topuk kanını da sarılık yüzünden hastanede yatarken 5. Günde hastanede almışlardı. Sağlık ocağı aradı topuk kanı var diye bende hastanede aldılar 2. Sinide dedim tamam o zaman bidaha bizim almamıza gerek yok dediler. Doğum yaptığınız hastanedeki doktorlarla bir görüşün belki almayı kabul ederler sağlık ocağı yerine hastaneye götürürsünüz.