Selim_Alparslan aslında teknik olarak ben ikisinede güvenmiyorum ve başta dediğim gibi tamamen guvenmeme olayını anlarım ama birine güvenip birine güvenmemek ikiside aynı iş aynı adam için çalışan insanlar yani. Ben özelde doğum yaptım ve oğlum yoğun bakımda yattı ve doktorumuz Fırat Sariydi yani bana kimse burda doktorlar çok iyi diyemez ben bu adamla çocuğum hakkında konusuyordum gel gör ki sonuç ortada. Diğer meselede covid zamanında bebeklere covid aşısı yapam kitle yani güvenmemek için çok sebep var. Ama gel gör ki oğluma tüm asilarinida yaptrdim zamanında evet korka korka hala deli gibi korkuyorum birşey olcak diye aklım çıkıyor çünkü içeriklerine asla güvenmiyorum ama sırf ilerde bu hastaliga yakalnirsa pismanlogindan yaptırıyorum. Ama şuanda da ebemizede aslında güveniyorum mesela ben tetanoz aşısını yaptırmadım ve daha önceki ebe gibi asla davranmadi. Bu karar senin modundaydi hiç ustelemedi itiraz etmedi seni kim dogurtcak moduna girmedi ya paslı birşey batarsa ayağına moduna takılmadı