Selam kızlar 14 kasımda doğuma gidicem insalllah ve o gün topuk kanı vsvss alınacak zaten sağlık ocağına gitmek zorunda mıyım eşim hastane neyse ama sağlık ocağına topuk kanı verdirmek istemiyorum diyor sağlık ocağına bi ön yargısı var nedensiz topuk kanını ilk gün alıyorlar sağlık ocağında vermesem bi sorun yaşar mıyım acaba ?