samaa_ hou bir anne adayimiz innovitanin erken gebelik testi olmadigini soyledi normal kaset test gibi oldugunu soyledi🥺o zaman yanlis mi?
hou samaa_ bilemiyorum ki herkes onla erken öğrendiğini yazmıştı sen en iyisi bir kaç gün daha bekle zaten daha 7. gün erken🥰
samaa_ Nevagibi innovita erken gebelik testi mi? Ovulasyon testlerinin iicinden cikti2 adet. Pembe renkte
samaa_ Esma006 innovita marka ama internette pozitif sayilmasi icin biraz daha pembe olmasi gerekiyor dedi bu cizgi hep var diyorlar dogru mu bu?
Esma006 samaa_ bilemedim canım hiç kullanmadım innovitayi ovulasyon kullanıyorum ama kan verseydin bı
samaa_ sseymamoms innovita varsa gosteriyor diyorlar ya. Bu cizgi guya hep var🙄bilemedim ki zaten catlamanin 7-8gunundeyim erken gostermez ehh
ruyakb İnşallah vardır ama çok erken benim de bat 14 pazartesi yapsam erken mi olur diye düşünüyorum ben siz baya baya erken yapmışsınız ☺️ bu ay ovulasyon takip etmedim stres olmamak için sizin döngü uzunluğunuz kaç benim 28
samaa_ ruyakb benim dongum uzandi malesef 34-36 gune kadar cikti. Yumurtlama 29-30 ekimde gordum. Ne bileyim heyecan iste🥹 o zaman sende bizimle beraber test yap ben 11 12 kasimda test yapicam