samaa_ ruyakb benim dongum uzandi malesef 34-36 gune kadar cikti. Yumurtlama 29-30 ekimde gordum. Ne bileyim heyecan iste🥹 o zaman sende bizimle beraber test yap ben 11 12 kasimda test yapicam
ruyakb samaa_ tmm ben de 11 Kasım’da yapmayı düşünüyordum ama inşallah sabirsizlanip 10unda yapmam anlıyorum seni insan merak ediyor gerçekten 😌
baharcnr samaa_ kız senn adetıne kac gun var adet tarıhlerıimiz yumurtlama tarıhlerımız bıle aynı 🤣 bnde bu aksam test yapacm bakalımmm
samaa_ seldaozd bende de 6 gun var ama negatif sevin bence🤗 emin olmak icin 1-2 defada farkli markalardan awox daha iyi test yap sonra kan ver
samaa_ baharcnr 29 ekim pik 30 ekimde de surdu yumurtlama 31 ekimde catladi. Bat 14-15 kasim olmali. Bugun test yaptim innovitayla negatif😩innovita sanirim hassas degil. Ovulasyon testlerinin icinde olanlardan yaptim
baharcnr samaa_ sakın ol uzme canını kısmet olunca ne olsada boş demek zamını var daha en kısa zamnda guzel haberleri alırız hep bırlkte ınş🌸