Deletedmom_787 samaa_ canım kıl gibi bir çizgi var testi 2-3 gün sonra tekrar et 💕 sabah ilk idrarla yap
samaa_ London2334 gercekten mi? Ilk 1dakikada cikti. Simdi 5-6 saat gecmiz uzerinden baktim gorunmuyo cox az gorunuyo kuruma vermedi yani
London2334 samaa_ kuruma olabilir diye düşünmüştüm ama saatler geçmiş hala kuruma olmamış yarın sabah ilk idrarla birdaha yap bakalım testi bu innovita etken gebelik testimiydi bu arada
samaa_ Nevagibi off belki de innovita kuruma cizgisi veriyo🥺 suya tuttum sanki gitti cok dikkatli bakinca sanki gorunuyo ama uzaktan bakimca yok aksam oldugu icin telefonda da goremedim sende bir suya tutsana
dalyaluna35 Kuzum cok erken cizgi varsa bile kuruma cizgisidir ilk 5 dk sonrasi kuruma cizgisi oluyor 20dk cok gec, 7-8de çıkmaz en az 11-13 gun geçmesi lazım hemen umutsuzluğa kapılma
hou samaa_ yaaa böyle yapınca inci çizgi var gibi gerçekten inşallah vardır canım 2 3 gün sonra yap o zaman belirmeye başlayacaktır canım inşallah güzel haberler verirsin bize🥰🙏
samaa_ hou bir anne adayimiz innovitanin erken gebelik testi olmadigini soyledi normal kaset test gibi oldugunu soyledi🥺o zaman yanlis mi?
nurbeyzz Benimkine de bakar mısınız [ https://mutluresim.com/images/2025/11/07/X2lvRU.jpeg](https://)
Nevagibi samaa_ benim çıplak gözle çok az görünüyo zaten sjsjsjs dert etme sen testi her halükarda tekrarlican zaten
samaa_ Nevagibi innovita erken gebelik testi mi? Ovulasyon testlerinin iicinden cikti2 adet. Pembe renkte