Sblbrt oldum canım salı günü bebegin bası asagi inmis doktor çatı muayenesi yapalim dedi. Ebeye gönderdi beni. Ebe bakti dar değil ama genişte değil dedi. 3.500 uzerine çıkarma dedi canım. Salı günü 3200 du insallah kilo almaz. Sancim yok sırtım cok ağrıyor. Birde ara sira iğne gibi bir sey batiyor rahmime. Yururken alttan cikiverecek gibi baskı oluyor.