Selim_Alparslan Obirx inşallah 4 ü geçmez kuzum bende kilosundan çok korkuyorum ama doktorum şuanlık bir engel yok dedi 3700 şuan 37+5 olacağız . İnşallah açılmamız olurda çok kesi olmadan tek nefeste çıkartırız kuzum bende korkuyorum kesiden ama pozitif olmaya çalışıyorum yoksa pskilojim bozulacak sanırım
MMB Sblbrt evet bende öyle demiştim sadece dün ve bugün biraz azdi sonra tekrar hareketlendi çok şükür az kalmış seninde
MMB Selim_Alparslan aynen canım yaslarda aynı haftalarda yakın doğum yapinca haber veririm yazarim sana da zaten sen de yaz haber ver senin normal doğum dimi birde birşey sorucam kuzu sana , bu haftalarda kan aliyolarmiydi yarın gidicem bende nst olur zaten kan oluyormuydu 37 de
Ghayekan MMB evet 2. Doğumum.ilki de sezeryandı.Aslında normali denemek isterdim aradan 7 yıl geçti ama doktor hiç yanaşmıyor😌
MMB Sareee bende çok heyecanliyim hatta yarın gidicem diyorum yarın bide derse acil sezeryanda aliyoruz çok da korkuyorum 😃
MMB Sareee senin sezeryanmiydi canım birde bu haftalarda Kan aliyolarmi yani nst oluyoda kan tahlili oluyormu son kez falan diye
Sareee MMB yok canım şuanlık normal duruyo Cuma da çatıma bakacak doktor bi sıkıntı yoksa normal snn nasıl olcak canım nst ye giriyorum da kan tahlili falan demedi hiç doktorum
MasaaL MMB Aklım sürekli bebekte, 2 saat aralıklarla kıpırdaması gerektiğini biliyorum. Kıpırdamadıgında cikolata yiyorum elini koyuyorum gerçekten kıpırdıyor canım. Günde 10 defa mı oluyor bilmiyorum
MasaaL MMB Benim de tarih 20 mart ama tahmini. Normala dogru gidiyor da belli değil daha her an her şey olabiliyor hayatta 😏