IzguVeAnnesi Benimki de hareketli 38+1iz ama bana misin demiyor ☺️ Sancim yok oyle ualanci sanci cok nadir geliyor ☺️ 19Mart tahmini dogum tarihi gözüküyor bizimki olmaz anne diyor resmen☺️
Denizinannesiii34 Basakaya cok sagol canim hepimizi insallah peki canım şeyi biliyomusn boyu nasi hesapliyoruz
Basakaya Denizinannesiii34 canim ultrason kağıdındaki FL degerini 7 ile carpiyosun. Benimki 50.3 cm mi ne cikiyor
Busrahanifi Ve de size bsii sormak istyorum ben iş nedeniyle memleketten uzaktayım ve doğumda kimse olmayck bi annem eşim ve ben olcaz bu durumda hastane süslemeye gerek var mıdır zaten özelde yapcm v3 pahalı yeterince bi de ona masrafa gerek var mi bilmiyorum