Yalinn8 yani bilerek isteyerek ameliyat olmayı istemem ben canım normal yöntem varken tabiki bebeğe ve annelerede bağlı eğer şartlar uyuyorsa sezaryen olmak istemem bilerek 🤔 benim şuan normal görünüyor çok şükür . Etrafımda çok kişi var sezaryen olan onlardan duyduğum kadarıyla iyi bir şey olduğunu söylemediler tabi ama kimin için ne hayırlısıyla o olsun canım sezaryende öcü değil sonuçta