Basakaya 1991c dimi canim catlatma ignesi degerleri yukseltebiliyomus demislerdi belki ondan dolati bole cikti 🙄
Gokce_pelit Basakaya bende adetime 2 gün kala yaptım resimdeki gibiydi aynı çok silikti canım şuan 23 haftalığım kan verip doğru sonucu elde edebilirsiniz ☺️
Sevim010 Alevvvv benimkisi net iki taneydi Hiç beklemedim hemen çıktı iki tane belirgin 14 gün önce gebe kalmış olsam bu kadar net çıkar mıydı Daha önce mi gebe kalmışım
1991c Sevim010 bazı testlerin hassasiyeti 5 oluyor bazılarının ki 20-50 falan .. yaptığınız teste göre değişir ve kan değerinizden kaç haftalık oldupunuzu öğrenebilirsiniz zaten 🙂
Basakaya Busracetin Sevim010 Sinemkarayakar Kizlar açıkçası bazen sey oluyormus catlatma iğnesinden dolayi degerler yukseliyormus hamilelik var gibi gozukuyormus sonra dusuyormus ama ilkkez idrar testinde bu sekilde cikti. Doktor muayenesi pazartesi ama yarin kan testi verecek mutlaka.
Sevim010 1991c ben en son ilişkimden 12 sonra test yaptım pozitif çıktı testten iki gün sonra yani ilişkinin 14. Günü de kese göründü karnımdan Sizce daha önce olmuş bi gebelik mi yoksa 14 günlük gebelik bu kadar erken belli olur mu
Sdt Benim de çok silik çıkmıştı zaman geçtikçe biraz daha belirginleşmeye başlamıştı. Adetime bir hafta vardı daha benim şaşırmıştım hatta adet gecikmeden çıkmaz idrar testinde diyorlardı kan testi yaptırdım hemen değer 400 lerde çıkmıştı. 4 gün için 2600 a yükseldi şuan 7 haftalık hamileyim