Basakaya bende ilk yaptığımda 1 çizgi diğeri çok silik çıktı biraz daha pembeydi bekledik yarım saat falan sonra daha koyulaşmıştı direk acile gittim var dediler sonra normal kadın doğuma gittim aile hekiminde de belli oluyor dört test yaptım üçünde tek çıktı ikinci çıkmadı sizd evar gözüküyor inşallah rabbim hayırlı evlat nasıp etsin