Havin49_ irmairma ben ilk oğlumda bir doz oldum iki gebeliğim arası 2 sene olmadı bunda da tek doz istiycem
irmairma Havin49_ bana 20. Ve 24. Haftada 2 kere yaptılar 😕🤷🏻♀️ bir sonraki 6 ay sonra işte neden öyle oldu ki
Havin49_ tkrekekk ben oğlumda yaptım cnm bi ters etkisini görmedim çok şükür sadece hami beş seneye koruyuculuğu olduğu için yapıp yapmama arasında gidip geliyorum ama yapıcam galiba tabiki Cnm zorlama yok hasta ne isterse
Havin49_ PapatiA ben oğlumda tek doz yaptığım için belki bidaha yapmak istiyorlardır oğlumda tek doz oldum iki doz olamdım
Bbgg PapatiA 2021 de benim tek doz tetenozum vardı şimdi tek doz tdap yaptırdım 2. Yi olmayacağım doktor gerek yok dedi ebe yapalım illa diyor
Havin49_ Yank olabilir cnm ya yaparım hehrlade oğlumda yaptığımda kol ağrısı çok çekmiştim şimdi oğlum kucağımı ister diye biraz korkuyorum 😆
Ellasu Bbgg neye karar verdiniz benimde tetanoz yok hiç sadece tdap vuruldum bir tane ikinciyi vurulsam mi karar veremedim
ghostty Havin49_ hatırlatma dozu vurulabilirsiniz. Ben çalıştığım yerden kaynaklı seneler önce 2 doz vurulmuştum. Doktorum bir tane hatırlatma yapabilirsin dedi şuan için.
Havin49_ ghostty bana da bi tane yaparlar herhalde bilmiyorum yarın görüden sorucam iki doz mu tek doz mı diye benim ikiz olduğu için mutlaka yapılan ama iki doz değil de tek doz yeterli olur diye düşünüyorum
beriii47_ Havin49_ benim 1 sene olmayacak arada yaptırmam gerekmiyor mu ilk defa duydum 5 sene koruyuculugu var