Havin49_ selam ben doktoruma söyledim 2 kere tetanoz yaptırmıştım 5 yıl önce ve tansiyonum yükselmişti bana dokunmuş acillik olmuştum nefes borum tıkanmış nefes alamıyordum raporumda da vardı şimdi 2.ye hamileyim asla ve asla aşı yaptırmayacağım dedim doktor bana bıraktı ve sağlık ocağı da sizin kararınız dedi doktorunuza danışın isterseniz