Annis7 birkaç doktor gezdim aslında ama hiçbiri serklaja yanaşmadı. Aynen onlara güvenmekten başka şansımız yok. Aile hekimim antibiyotik yazmış kullan diyor, kadın doğum uzmanım kültür yapalım ona göre kullan diyor ki perşembe gidicem ona sonuç en erken cuma çıkar. Riskli olunca da beklemek istemiyorum.İlacın bir tabletini de içmiştim ama ben içtim diyemedim 🥹.