Kızlar pazartesi günü 27+1 de doğum yaptım , psikolojik olarak gebelikte iyi değildim şuan bebeğimi kaybedeceğim ona birşey olacak diye iyice bunalımdayım. İlaç kullansam yavruma süt verememekten korkuyorum kullanmasam ben çok kötü hallere düşüyorum bu süreçte psikolojik olarak nasıl atlattınız ne yaptınız daha yolun çok başındayız