34+5 te hellp sendromu geçirdiğim için doğum yaptım , kızım 1500 gram doğdu toplam 25 gün hastanede kaldı. 25 günün 5 günü birlikte anne bebek uyum odasındaydık. Şuan 2220 gram dün taburcu olduk hastaneden 🙏 Herhangi bir sağlık sorunumuz yoktu sadece kilomuz düşük olduğu için yoğun bakımda kaldı