ru_a6 Ben 12 haftadan sonra doktoruma sorarak doğal boya ile boyatmıştım.
Hamileliğin ilk trimesteri (0‑12. hafta), bebeğin organlarının temel olarak geliştiği kritik dönemdir. Bu nedenle ilk 12 hafta saç boyamak önerilmez. Demişti doktorum.
21. haftadaysanız, yani ikinci trimesterdesiniz ve doktorunuz da onay verdiyse, doğal içerikli saç boyalarıyla boyama genellikle güvenli kabul edilirmiş. 🌸